TIEDOTE 16.3.

ARVOISAT KIIPEILYAREENAN ASIAKKAAT

OLEMME ARVIOINEET KORONAVIRUSTILANTEEN KEHITTYMISTÄ PÄIVITTÄIN. ASIAKKAIDEMME TERVEYS JA TURVALLISUUS ON TÄSSÄKIN TILANTEESSA MEILLE TÄRKEINTÄ JA HALUAMME KERTOA TEILLE AVOIMESTI KÄSITYKSEMME TILANNEKUVASTA 16.3.2020 SEKÄ MAHDOLLISET YHTEISET TOIMENPITEET.

VIRANOMAISTEN PUOLESTA EMME OLE SAANEET VIELÄ RAJOITUKSIA AUKIOLOJEN SUHTEEN. TÄLLÄ HETKELLÄ JULKISET TILAT, KUTEN KIRJASTOT, OVAT AVOINNA NORMAALISTI JA ASIAKKAIDEN LUONNOLLINEN VÄHYYS HUOLEHTII SIITÄ, ETTÄ VIRUS EI MERKITTÄVÄSTI LEVIÄ JUURI NÄISSÄ TILOISSA. TARJOAMALLA MAHDOLLISUUDEN HARRASTAA LIIKUNTAA HUOLEHDIMME OSALTAMME TERVEIDEN IHMISTEN HYVINVOINNISTA.

OLEMME HUOLEHTINEET, ETTÄ KOSKETUSPINTOJEN PUHDISTUSTA JA DESINFIOINTIA ON LISÄTTY MERKITTÄVÄSTI. LISÄKSI OHJEISTAMME, ETTÄ SAIRAANA EI TULISI HARRASTAA LIIKUNTAA. TÄMÄ PÄTEE MYÖS NORMAALIOLOISSA. ASIAKKAITAMME OLEMME NEUVONEET KÄSIHYGIENIAN JA AIVASTAMISEN SUHTEEN.

VUOSIASIAKKAILLEMME TIEDOKSI:

KAIKILLE KIIPEILYAREENAN VUOSIASIAKKAILLE ON AUTOMAATTISESTI LISÄTTY KAKSI VIIKOA LISÄAIKAA KORTILLE. PÄÄTÖKSET JATKON SUHTEEN TEHDÄÄN TILANTEEN EDETESSÄ.

KURSSIT, LEIRIT JA OHJATUT TAPAHTUMAT:

EMME JÄRJESTÄ TÄLLÄ HETKELLÄ KOKOONTUMISIA EMMEKÄ KURSSEJA. KURSSEILLE JA LEIREILLE ILMOITTATUNEET ASIAKKAAT VOIVAT SIIRTÄÄ KURSSIAJANKOHTAA JA TULEMME OLEMAAN YHTEYDESSÄ NÄIHIN ASIAKKAISIIN. MYÖS JUNNURYHMÄT ON KIIPEILYAREENAN TILOISSA PERUTTU.